Hasło
roll-up
Definicja
Roll-up to stojak reklamowy, składający się z rozwijanej planszy i mechanizmu mocującego.
Przykłady użycia
Dzięki roll-upom można prezentować swoją firmę, produkty lub wydarzenia właściwie w dowolnym miejscu – stojaki mogą być montowane zarówno na zewnątrz, jak i w pomieszczeniach. (Źródło)

Jeżeli chcemy rozstawić roll-up wyciągamy wydruk i mocujemy go za pomocą aluminiowego masztu. (Źródło)

Przestrzeń foyer ma niesamowity klubowy wystrój. Uznaliśmy, że grzechem byłoby kalanie go tradycyjnymi rollupami, kolorowymi stoiskami wystawienniczymi – tym wszystkim co możesz spotkać na konferencjach branżowych. (Źródło)

W konferencji udział weźmie kilkuset uczestników, którzy dzięki ulotkom reklamowym i stowarzyszeniowemu rollupowi poznają cele Stowarzyszenia. (Źródło)

Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed naszym roll upem z reklamą produktu jest przykucie uwagi potencjalnego kupca, zainteresowanie go produktem oraz by pomóc mu w decyzji zakupu (...). (Źródło)
Warianty
Wymowa
[rolap]
Informacja o pochodzeniu jednostki
ang. roll-up
Hasło zgłoszone
8 czerwca 2021
Hasło opublikowane
8 czerwca 2021
Zgłoszenie hasła
Barbara Pędzich
Opracowanie hasła
Barbara Pędzich
Informacja graficzna w Google
Informacja frekwencyjna w google